Yılın ilk kitabı

Yılın ilk kitabı Hikmet Hükümenoğlu' ndan "Küçük Yalanlar Kitabı". Yeni yıl hediyemdi, önceliği hak etti:))
Tanımadığım bir yazarın kitabını okurken önce yazarla ilgili ufaktan nette geziniyorum. Hikmet Hükümenoğlu yazınca buraya ulaştım."Eğer sizi buraya Google gönderdiyse ve kim bu adam diye düşünmekteyseniz..." diye başlayan sitesinden okuduğum kadarıyla eğlenceli bir yazar. Kitap akıcı ve ilginçti, kişiler üzerinden oluşan kurgu da fena sayılmazdı. Arka kapaktan alıntıyla, ufacık da olsa fikir vereyim;
"Radyo piyeslerinden hayatı öğrenen genç bir kadın: Rezan.
Yurt dışından gelen misafirini en iyi şekilde ağırlamak isteyen genç bir adam : Faruk
İstanbul' un güzelliklerini anlatan bir kitap yazmaya çalışan ve İstanbula' a gelen Ruslara yardım eden :Sofiye
Sokağa çıktığında nefes alamayan ve kalabalıktan korkan: Tevfik
Bu dört insanı bir araya getiren "bilinmez" in peşinde "dünya" koşuyor.
Hikmet Hükümenoğlu, Küçük Yalanlar Kitabı' nda, ayrıntıların hayatımızdaki önemini, takıntıların ruhumuzdaki izlerini çarpıcı ve ironik bir biçimde anlatıyor."
Kitaptaki Tevfik karakteri çok etkileyici bir karakterdi.
Yine kocaman bir hafta bitti. Kış günleri bereketsiz oluyor, nasıl geçtiğini bir türlü anlayamadan ve hep öbür güne aktarılan işlerle geçiyor. Bol okumalı, keyifli bir hafta sonu diliyorum...

Yorumlar

  1. Ha ha ha, bayıldım sitesindeki yazıya:-)

    YanıtlaSil
  2. O zaman ekleyelim listemize bu kitabı da Sevdacım :)

    YanıtlaSil
  3. Romanımı okuyup paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Ve de bu yeni yılda bol bol keyifli okumalar dilerim.
    Selamlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikmet Bey çok teşekkür ediyorum, çok naziksiniz. Diğer kitaplarınızda sırada.

      Sil

Yorum Gönder