Bu günlerde

Yaklaşık bir haftadır yazmıyorum.Bu bir nevi "konuşmamak" gibi benim için.İlk gün tv başında kala kaldım.Şuursuzca izledim, ağladım, izledim, kızdım, ağladım...Sabahları Koca' yı fizik tedaviye götürdüm. O içerdeyken ben bekleme salonunda yaşları benden çok çok büyük teyzelerin, şikayetlerini yanlarındaki beyleriyle birlikte başımı sallayarak dinledim. "Acil şifalar" diledim çokça, fonda sevmediğim tv kanalında facia görüntüleri eşliğinde. Yanımda götürdüğüm kitabıma gömüldüm, neredeyse cümleler, harfler olmayı diledim. Öğleden sonraları ofiste geçti. Bilge' nin okul çıkışı mahallenin çocuklarıyla dışarıda kudurmasını izledim, sessizce...
Limon almayı her defasında unutup tatsız limonsuz  çaylar içtim. Pizzacıya bugün yüzüm tutmayınca eve erken geldim. Kitabımı bitirdim. Evdeki tüm müzik cd'lerini toplayıp, cd çaları da mutfağa konuçlandırıp, en zahmetsizinden köfte makarna yaptım, çorba yapmaya üşendim. Tablette yazmak çok zorumuş, gerisi yarına olsun. Akıl ve ruh sağlığınızı korumanız dileğiyle...

Yorumlar

Yorum Gönder