Okulu astık yine:))

Dün Bilge "okula gitmiyoruz " dediğimde, havalara uçtu. Ankara' nın diğer ucunda yaşayan teyzeme, yurt dışından gelen teyzemi görmek için tek şansımızdı. Hafta sonu Antalya' ya gidiyorlar. "Naslı geliriz?" sorumuza, "en kolay banliyö treniyle gelirsiniz" cevabı üzerine ben hafiften tutuştum. Beni tanıyanlar bilir, ciddi anlamda toplu taşıma araçları özürlüsüyüm. Kurtuluş' ta kafamın üstündeki rayları görüp, merdivenleri bulunca pek sevindim. Gidiş/ dönüş bileti alınca kar ettiğimi söyleyen gişe görevlisine nasıl bineceğimizi sorunca yanımıza güvenlik görevlisini verip ciddi bir demo yaptırdı:)) Bir süre bekledikten sonra Bilge' nin "tren geliyooooor" serzenişiyle kalabalıkla birlikte ferah bir ortamda boş koltuklara konuçlandık. Sonrası tıngır mıngır, gözüm tavandan sarkan göstergede durak isimlerine baka baka yolculuğumuz başladı. İneceğimiz duraktan önce birileri açılan kapılardan inince, bir yerlere basmadan inebileceğimizi fark etmenin mutluluğuyla yerimize vardık:)) (gülmeyin ama, bilmiyorum işte) Kuzen bizi almaya gelmişti, Bilge' yi kucağında taşıma girişimi yolun ilk çeyreğinde sonlandı. Evde çoğunluğu mutfakta geçen sohbet ve sonrasında donatılmış kocaman masa etrafında, uzunca yemek faslından sonra akşamın bir vakti vedalaşıp döndük eve. Sabah Bilge' yi yataktan kazıyıp, okula bıraktım. Sabah serinliğinde hafiften üşüyerek ofise doğru gelirken, kitap eki veren bir gazete, pastaneden bolca poaça ve marketten çokça mendil aldım. Hâlâ atlatamadım, burnum tıkanıyor, sonra akıyor, sonra yine tıkanıyor. Başım ağrıyor. Keyifsizim yani.

Yorumlar

  1. Ah benim gibi toplu taşıma özrü olan birini tanımak güzel , ben de en son otobüse bindirğimde aa durakları anons ediyor diye şaşırmıştım da yanımdaki arkadaşım yaklaşık 4 yıldır böyle deyince konuyu kapatmanın iki taraf için de hayırlı olacağı kanısına vardık :D
    Okula gitmemek ne büyük lüks değil mi çocuklar için :)
    Gününüzün güzel geçmesine çok sevindim .
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir kaçamak olmuş:-)

    Nezle bir yakalayınca bırakmıyor, denize girmemiz lâzım:-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder