Hafta biterken...

 Bu haftayı da bitirdik sayıyorum, çok hapşuruyorum yine. Birazdan eve gidip dinleneceğim. Çarşamba gecesi
Cermodern' de "Açık Hava Film Günleri" etkinliği kapsamında "Cennetten Kovulmak" filmini izledik. Son anda Bilge'yi de götürmem gerekti. Abur cubur atıştırıp tablette oyun oynadı yanımızda.
 Film nasıldı derseniz "iç burukucu" ydu derim, yinede izlenmeli.


 Balkondaki misafirlerimizle ilgili gelişmeler var. Saksıda üç yumurta görmüştüm, Bilge iki gördüğünü söylüyor, diğerlerine ne oldu bilemiyorum ama bu çirkin şey yumurtadan çıktı. Güzelleşip bizi terk edeceği
günü sabırsızlıkla bekliyoruz.
 Bir ara bezelye ayıklarken saksıya sokuşturduğum bezelyeler büyüdü de çiçek açtı. Bir de bezelyesi olursa, uçarım havalara...
Dün çok güzel bir gündü. Antalya' dan Leylak Dalımız gelmişti onunla ve Şuşu' nun Öyküsü'yle buluştuk, özlemişiz birbirimizi. Jhon Berger' in G. romanına başladım, iyi gidiyor. Öncesinde başladığım "Baykuşun Günü" nü ise bitiremedim. İncecik olmasına rağmen kim kimdir, necidir kurgusu bile netleşemediği için kafamda dayanamadım, bıraktım. Bilge' nin taekwando dersi saatine denk gelecek şekilde kendime aletli jimnastik seansı ayarladım. Bilge aşağıda ben yukarıda olacağım. Dün eve döndükten on dakika sonra kıyamet koptu, rüzgar yağmur birbirine girdi. Balkondaki tel çamaşırlığı içeri alana kadar kırdı attı, çamaşırları tekrar yıkamak zorunda kaldım. Bu ne deli bozuk bir hava. Şikayet etmeyeceğim dedikçe tepeme çıktı. Şikayet ediyorum artık. Hafta sonu çalışanlarımızdan biri evleniyor, düğüne gideceğiz. Bilge'nin ertelenen keman dersi var, benim okuma grubum var yazarken yoruldum. Kendinize iyi bakın...Keyifli bir hafta sonu diliyorum...

Yorumlar

  1. Oy çirkin şey, çıkmış mı yumurtadan:-)

    Ben de spora başlamalıyım, dur bakalım:-)

    Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  2. handancım hoşgeldin her yanım ağrıyor ama olsun yılmak yok:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder