Hafta Sonu

Hafta sonu bol yağmurlu geçti ama bugün güneşli bir güne uyandık. Bilge'nin bale kursu bitti, iki hafta sonra da keman dersinin eksiklerini tamamlayıp bitireceğiz. Pazar günü de İngilizce kursuyla vedalaşıp derin bir nefes aldık. Cumartesi bütün gün evde tembellik yaptık. Pazar günüde kurstan sonra bütün gün evdeydik. Akşam üzeri Bilge "çok sıkıldııııııım "diye suratını sallandırınca yürüyüşe çıktık. Yağmur sonrası her yer ıslak ve tekrar yağabilir endişesindeydi. Semt pazarına uğradık. Koca ve Bilge pazarı dolaşmamakta ısrar edince ben acelece pazarı turladım. Elim kolum dolu dışarı çıktım. Bizimkiler o kadar kısa zamanda aldıklarıma bakıp uzunca "yuuuhhh" dediler. Sanki hepsini ben yiyeceğim. Büyük Budapeşte Oteli ' ni izledim. Çok hoş bir filmdi. Ercan Kesal' in "Evvel Zaman" kitabını bitirdim. Peri Gazozu' yla çok sevmiştim Ercan Kesal' i. Bu kitapta ayrı güzeldi. Bir Zamanlar Anadolu ' da filminin senaristlerinden olan Ercan Kesal bu filmin bir nevi "günce" sini tutuyor  kitapta. İtiraf edeyim bu kadar zor bir iş olduğunu düşünmemiştim.
Okunacak kitaplarım ufaktan kule olma yoluna girmişken, ben uzun süredir bir köşede bana bakan Yakup Kadri ' nin  "Kiralık Konak" kitabına başladım.
Bu arada biz tatili erken başlattık. Bilge bu hafta okula gitmeyecek. Cuma günü gidip karnesini alacak. Okulda ders falan işlendiği yok, çocuklar kuduruk vaziyete dolanıyorlar. Bilge' de gitmek istemedi. Bugün tekvando dersleri için bir hocayla görüşmeye gideceğiz. Bilge çok istiyor. Ben " dinlen biraz " dedim ama "tekvando öğrenmek benim için çok gerekli" diyerek beni ikna etti. Gidelim bakalım, o da eksik kalmasın:))

Yorumlar