Biz Geldik...

Tatili, bayramı bitirdik ve dün geldik. Antalya çok ama çok sıcaktı. Muhteşem nemiyle bizi bağrına bastı. Antalya için en kötü zaman dilimine denk geldik. Tatil boyunca uflayıp , pufladık. Yataktan dayak yemiş gibi kalkıp, klima önünde hapşurduk. Deniz sıcak çorba gibiydi. Ne çok şikayet ettim değil mi:)) Ama çok keyif vermedi. Deniz diye ölüp biten Bilge bile "aman çok sıcak boş ver denizi" dedi.Onun dışında annem çok mutlu oldu, kardeşimi umduğumdan daha iyi gördüm. Bacağı için bir ufak operasyon daha geçirecek.
İlk gün Samsun hatırası güneş yanıklarımız bize ciddi deri değiştirdi. Soyuldukça soyulduk bir ara baktım bacaklarım dünya haritasına dönmüş, gerçi hâlâ bir miktar öyle. İkinci gün teyzem ve torunu geldi. Bütün gün birlikteydik. Kızlar birbirleriyle çok iyi anlaşıyorlar. Onlar evcilik oynayıp, bizi yanlarından kovarken biz de kısır partisi yaptık. Geçmişten bahsettik, teyzemi dinlemek hayatı dinlemek gibi ayrı bir keyifti. Üçüncü gün yine deniz yaptık. Sahilde çok kalmayıp, eve klimanın önüne yığıldık. Bu arada Antalya' da geçirdiğim yirmi beş yılı unutup, nankörlük yaptığım mevzusuna annem şişkoluğumu da ekleyerek söylenip durdu. Dördüncü gün arife günüydü. Mezarlığa gittik. Bilge yine beni çok duygulandırdı. Çıkışta alışveriş yaptık. Akşamları Avm' ler dışında hiçbir yere gidemedik. Çok sevdiğim Yat limanı'nı, Kaleiçi'ni bile görmeden geldim. Beşinci gün bayramdı. Kızmayın ya da ayıplamayın ama sevmiyorum bayram günlerini. Bir sürü zorunlu ziyaret falan filan. Altıncı gün deniz kenarı, "mavi bayraklı plaj" olayını Bilge' ye anlatamama " ama burası çok pis" lafına "evet haklısın" dan başka cevap bulamama ve dönüşü bir gün önceye çekmekle geçti. Yedinci gün, gün ağarmadan yola koyulduk. Yollar çok tenhaydı, kendimizi bu kararımızdan dolayı yol boyu kutladık:)) Ankara' ya girerken yüzümü buruşturup " dışarıdan bakınca çok çirkinsin ama içinde yaşamak çok keyifli" diyerek şehre selam çaktım. Eve gel, valizleri indir, üç makine çamaşır, sil süpür, yemek, bir ara yorgunluktan uyuyamadım. Sonrasında sızmışım, sabah çivi gibi kalktım gözünü sevdiğimin Ankara'sı sırf böyle uyanmak için bile burada yaşayabilirim. Bugün saçımı boyatıp, ofise uğrayacağım. Bir arada buzdolabını doldurmalıyım. Gününüz güzel ve nemsiz geçsin:))