Teyze Oldum

Evet teyze oldum, ilk kez ve iki güzel bebişin teyzesi. Nasıl doğru ifade edilir bilemiyorum, ameliyathanenin kapısında beklerken hissettiklerim, heyecanım, tedirginliğim...Sonrasında yan yana  iki minik beden, tuhaf bir ağlama sesi birinde,diğeri içini çekiyor uyku arası:)) O ara "keşke"diyorum "keşke babamda görebilseydi" ...
İki gün hastanede kaldılar. Maşallah boyları, kiloları çok iyi. Kız kardeş anne olmanın şaşkınlığı içinde, onun da sağlığı iyi. Annem bebişlerin etrafında fır dönüyor...
Cumartesi günü içim cız ede ede döndük, uzak olmak ne kötü. Bu arada Bilge' den bahsetmedim, Bilge bir miktar bozuldu. İlk gün hastahanede doğumdan sonra "iyi hadi doğdu bunlar eve gidebiliriz" dedi:)) Babası ona güzel bir İstanbul turu yaptırdı. Ayasofya, Yere Batan Sarnıcı ve Sultan Ahmet Cami' sini gezmişler. Heyecanla anlattı. Ama nihayetinde çocuk, bebekleri kıskandı işte, "sen de kardeş istiyor musun" diyenlere "ben böyle gayeeet iyiyim" dedikten sonra bana dönüp" kalplerini kıracağım ama bu ne sürekli aynı şey " diye çemkirdi...
Bu arada yapılacak bir sürü iş birikti. Önce spora, sonra ofise... Bugün işleri toparlarsam, yarın kızıma sinema sözüm var.
Hadi kendinize iyi bakın, keyifli bir hafta olsun...

Yorumlar

  1. Allah analı babalı büyütsün Sevdacım. Çok sevindim.

    Bilgiç doğduğu sene Metos'u görseydin , hep onunla ilgilendiğimiz halde o dönemin her fotoğrafında asık suratlıydı:-)

    YanıtlaSil
  2. Bilge haklı sormayım çocuğa öyle şeyler :)
    Analı-babalı büyüsün, sağlıklı uzun ömürlü olsun bebişler...

    YanıtlaSil
  3. Yeğen ayrı seviliyor Sevda, Allah güzel ömürler versin, analı babalı büyüsünler inşallah..

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun Sevdacığım. Allah analı babalı etsin ve sağlıkla büyüsün inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili arkadaşlarım mutluluğumu paylaştığınız ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum iyi ki varsınız

    YanıtlaSil

Yorum Gönder