"Yaşasın Cuma"

 Yine koca bir hafta geçti. Evdeki orkide yavaş yavaş çiçeklerini dökmeye başladı. Bende kitap aralarında kurutmaya başladım. Gerçi bu ara toplayıcı gibiyiz, her defterin kitabın arasında çeşit çeşit yapraklar var:))
 Penguen Dergisi' ni okumayı çok severim. Bilge ben kahkaha atarken çaktırmadan gelip okumaya çalışırdı.
Çocuklar için "Süper Penguen" i çıkartmaya başlamışlar. Tek kelimeyle muhteşem olmuş. Bayıldık, dün Bilge ders çalışırken babası içeride dergiyi okuyordu. Duyduğumuz her gülme sesinde "ama haksızlık buuuu" dedi Bilge. Hafta sonu hatmedecek kesin:))
 Bu kutuyu ne zaman aldığımı hatırlamıyorum. Aslında başka bir düşünce vardı kafamda ama baktım istediğim gibi olmayacak bende marker kalemlerle boyadım. Sevdim kendisini...
Koca hafta killerle oynayacak vakit kalmadı. Bir tek bu iki kolye ucunu yaptım, biraz daha yapıp fırınlayacağım.
"Katilin Meselesi" daha bitmedi ama hafta sonu bitiririm. Nasılda merak ediyorum. Mehmet Eroğlu' nun  yeni kitabı çıkmış, yarın almayı düşünüyorum. Onun dışında bolca dinlenmek hedefim. Gerçi kursun veli toplantısı falan var ama olsun ne yapalım:)) Keyifli bir hafta sonu olsun...

Yorumlar