Film falan...

Bilge' yle geçen hafta niyetlenmiştik "Madagaskar Penguenleri" filmine gitmeye, anca dün gidebildik. Bize en yakın ve sürekli gittiğimiz sinemanın yazları morg konsepti, kışın fin hamamı durumuna döndüğü için oldukça ilginç bir seyirdi benim  için. Filmin ilk beş dakikasından sonra gözlerim ağırlaşmaya başladı. Filmin kabahati yok, tamamen sabahki iş yoğunluğunun ardından gelen sıcak hava dalgası ve karanlığın etkisiyle araya kadar  bendeniz bir güzel uyumuşum.Zaten hep derim "sinemada uyumak kadar keyiflisi yoktur diye"  Işıklar açılınca uyandım. Bilge filmi kısaca özet geçti. İkinci yarıyı zorlanmadan izledim:)) Film çok güzeldi, şansımıza 3D değildi. Kahkahalarımız havada uçuştu, tavsiye ederiz gidin izleyin:)) Sinema çıkışı hava kararmıştı. Yemekleri bir gün önceden hazırlamış anne rahatlığıyla eve geldim. O arada Koca' da geldi. Akşam yemeği faslından sonra Bilge ödevlerinin başına oturdu. Ben kitabımı  aldım elime, sonra biraz çizim yaptım, sonra yine kitap derken uyumuşum. Sabahları ev ne güzel oluyor, sakin ve sıcak.Arada ofise gitmiyorum. Bilge'yi babasıyla okula yollayıp keyif yapıyorum. İyi geliyor. Sene sonu yaklaştıkça yapılacak işler iyice yoğunlaştı. Birde ofisi taşıma işi var. Gerçi o çok mühim değil yan tarafa taşınacağız. Çocuklar biz hallederiz diyorlar ama yinede kafayı meşgul ediyor işte. Neyse ben kaçıyorum,iyi bakın kendinize...

Yorumlar