Yorgun...



Acayip yoğun bir hafta geçiriyorum. Hatta dün eve iş bile getirdim. Tabi bünye bu kadar yoğunluğa çok alışık değil, hemen fire verdim. Dün sporu salladım, çok yorgun hissediyorum. Bir süre mesela on dakika boş kalayım hemen kafam düşüyor. Aslında erken uyuyup, geç kalkıyorum ama yok yine yorgunum, yine yorgun.Masamda ve kafamda bi dünya iş var yapılacak. Neyse aralık ayı  bitince rahatlayacağım diyerek teselli buluyorum. Algan Sezgintüredi en favori polisiye yazarım biliyorsunuz. Son kitabı "Maktulün Şansı"nı alalı iki hafta oluyor, tüm merakıma rağmen elimdeki kitaplar bitmeden başlamayacağım dedim. Nihayet dün başladım. Vedat ve Tefo iş başında yine, bakalım neler olacak. Bu arada ikinci kutu antibiyotiğimiz de bitmesine rağmen Bilge tam anlamıyla iyileşemedi. Dün yine doktora götürdüm. Doktor bana sinir olduğunu ciddi hissettirdi. "Çocuk iyi bişiy yok toparlanır biraz rahat bırakın" dedi. "Ama burnu hâlâ akıyor, arada öksürüyor" dedim.  dedim ama gülümsemekten öteye bir cevap alamadım.  Sanırım sırf bu yüzden kış mevsimini sevmiyorum , ha bir de ayaz var. İki gündür aman ne soğuk, anlatamam. Dışarı çıkınca bir nefesim kesiliyor önce, sonra çivi gibi. Ankara ayazından nefret ediyorum.Gri havadan da. Aman ne sevimsiz oldum, hep şikayet hep şikayet ama ne yapayım öyle hissediyorum:(( Ben kaçtım kendinize iyi bakın...

Yorumlar

  1. Aa, ben de bugün Katilin Meselesi'ne başladım:-)

    YanıtlaSil
  2. Algan Sezgintüredi benim de favori yazarlarımdan biri. Elimde okunmayı bekleyen Vedat ve Tefo'nun ilk maceraları KATİLİN ŞEYİ var şu an , bu yeni kitabı da çok merak ediyorum. Bitirince yazarsın di mi ?
    Bu arada Bilge'ye çok geçmiş olsun. Doktor ile diyaloğunuz gözümde canlandı bir an :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmaz mıyım:)) yaaaa doktorlar hep böyle sanırım,onlarda bizim için öyle diyorlarmış gibi geliyor:))))

      Sil

Yorum Gönder