Kitap, kitap her yer kitap...





Hafta sonu elimden Isabel Allende' nin son kitabı "Cinayet Oyunu" nu düşürmedim. Bu sabahta bitirdim. Yine bir solukta okudum. Polisiye tarzdaki ilk denemesi olan bu kitabında hakkını vermiş. 
Cumartesi kurs koşturmasının ardından eve kendimizi o kadar erken atmışız ki Bilge'yle oldukça erken bir saatte uyuya kalmışız. Ben sabaha karşı uyandım, kalktım salona geçtim. Aradan bir yarım saat geçti Bilge' de elinde yastığıyla yanıma geldi. O televizyona takıldı. Tekrar uyur dedim ama uyumadı.Kahvaltıdan sonra öğleye doğru kitap fuarına gittik. Biz gittiğimizde sakindi. Özellikle bu sene sahafların olması çok hoştu. Gördükçe topladığım eski sanat dergilerinden buldum. Bilge eski para ve pul aldı. Birde çok güzel posterler. Öyle çok büyük indirimler yoktu ama benim için muazzam bir ortamdı. Darı ambarındaki tavuk gibiydim:)) Elimiz kolumuz dolu, cüzdanımız boş çıktık fuar alanından. Bir baktım upuzun bir kuyruk "vay be ne güzel" dedim. Vakitli gittiğimize de ayrıca sevindim. Evde yemek faslının ardından Bilge uyuya kaldı. Bu seferde gece yarısı uyandı. Sonra ne zaman uyudu bilmiyorum. Sabah kaldırdığımda perişan görünüyordu. Bir de okula gitmemek için yalandan bir öksürük tutturmuş, "zorlama bari" dedim.Babası doktora gidin falan dedi ama ben daha etkili bir çözüm ürettim:))  Sabahtan beridir evde hummalı bir temizlik içindeyim. Tabi bu mevzuya Bilge de dahil olunca okula gitmediğine bin pişman oldu:))
Şimdide koydum önüne yaprak testleri, söylene söylene test çözüyor:)) Güzel bir hafta diler, yıkadığım perdeleri asmaya giderim:))

Yorumlar

  1. Kitap fuarından içeri girince Metehan'la bir gülümseme beliriyor yüzümüzde:-)

    Kolay gelsin:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım aynen yüzümüzde kocaman bir gülümseme oluşuyor:))

      Sil
  2. Ne güzledir kitap fuarları. Antalya bu bakımdan çok yetersiz bir şehir. Isabel Allende' nin kitabını sipariş verdim. güzel değil mi? Isabel cim yazar da ben okumam mı?
    Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat İzlerim, Ankara' da daha önceki fuarları sevmemiştim. İki yıldır sanırım bu mekanda yapılıyor ve gerçekten güzel. Isabelimiz yine harika bir iş çıkartmış, beğeneceksin bence.

      Sil

Yorum Gönder