Hafta Sonu

Hafta sonu için acele karar vermişim. Cumartesi kursa gittik ama Bilge ateşlendi eve geri döndük. Ateşi çabuk düştü allahtan. Pazar günü sabahtan akşama kadar ödev yaptı. Sanki dipsiz kuyu. Hafta içi gidemediği günlerin ödevleri de birleşince yatana kadar ödev yaptı diyebilirim. Akşam üzeri baba "hadi gidip biraz hava alalım" dedi. Sıkıca giyinip çıktık. Bilge' ye Süper Penguen, bize Penguen dergilerini alıp güzel bir pastane bulduk. Bilge kurabiye yedi, hatta saçları da tadına baktı kurabiyenin:)) Aman ne güldük... iyi geldi yani.
Fargo dizisini bitirdim, uzar diye düşünüyordum ama güzel bitti. Agatha Cristie' nin "Hercule Poırot İz Üzerinde" kitabını da bitirdim. Tabi bir sürü olay ve çözümü vardı. Böyle üst üste olunca çok sevmiyorum ama güzeldi. Tarık Dursun K.' nın "İnsan Kurdu" kitabına başladım. Kafamı epeydir tırmalayan bir mevzu umarım yarın sonuçlanacak ve derin bir nefes alacağım. Neyse güneş son birkaç gündür yüzünü gösteriyor ve baharın geldiğini hissettiriyor. Silinmek lazım, toparlanmak, umutlanmak... İyi bakın kendinize...

Yorumlar