Haftayı bitirirken...



Haftayı bitirirken uzun zamandır okuduğum kitapları paylaşmadığımı fark ettim. Hepsini tek tek yazmaya üşendim valla. Toplu gösterim şeklinde yukarıdaki kolajı hazırladım. "Gece Güzelliği" çok güzeldi, şiir tadında hikâyeler okudum. Dün Jak London' ın "Ölüme Meydan Okuyan Adam" ını okudum. Agatha' nın öykülerinden bahsetmiştim. "İnsan Kurdu" çok senaryo gibiydi. "Susam ve Zambaklar" Jhon Ruskin'in iki konferansından derlenmiş ilginç bir kitaptı. Ve Allende' nin "Cinayet Oyunu" çok çok güzeldi. Cinayet romanında hakkını vermiş.

"Wıld Tales" filmini izledim. Son zamanlarda izlediğim en ilginç filmdi. Oldukça ironikti. Hele son bölüm aman allahımdı:))
Hafta sonunuz keyifli olsun, güzel olsun...

Yorumlar

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder