Mutlu Pazartesi

Bilge anaokuluna başlayacağı sıra çok endişeliydim. Kafamın içinde bin tane "nasıl " sorusu dolanıyordu. " Nasıl olacak, nasıl yiyecek, nasıl tuvalete gidecek, nasıl derdini anlatacak" 
Sorunsuz atlattık bu dönemi, 4+4+4 sistemi geldi, karşımıza dikildi. Çocuğu istediğimiz okula veremedik. İki okul ve bir sürü öğretmen değiştirdi. Her seferinde "endişelenme " dedi bana. Benden daha cesur oldu. Bu seneye kadar. Asla bu sınıfa devam etmek istemediğini söylüyor. "Şimdilik bunu düşünme, önümüzde üç ay var" dedim ama hiç rahatlamadı. Neyse bakacağız artık. Bu arada ben tatilin ne güzel bir şey olduğunu falan yazacaktım. Dökülüverdi kelimeler. Burası benim için hep böyle zaten. 




Ayın 21' nde Karum' da olacağımızdan bahsetmiştim. Geçen haftadan beri bunun hazırlıklarıyla uğraşıyoruz.Daha önce hiç bu tarz satış yapmamıştım. Zaten genelde tanıdığım insanlara satış yapmışım şimdiye kadar.  Benim için farklı bir tecrübe olacak. 
Bilge sürekli çizim yapıyor, hazırlıklara yardım ediyor, o günde "sen çekil şöyle, ben satarım"derse hiç şaşırmayacağım:))


Yorumlar

  1. Öğretmenden mi arkadaşlarından dolayı mı sınıf değiştirmek istiyor? Ortak bir geçmişi bırakmak istediğine göre geçerli bir sorunu olmalı minnoşun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ikisi de var. Sınıfında bir kaç tane hiperaktif çocuk var. Çok sıkıntı verici bir durum. Öğretmen çok sabit fikirli. Ama hayatı boyunca bu durumlarla hep karşılaşacak, kaçmak ne kadar çözüm olur bilmiyorum:((

      Sil
  2. Bilgehan da karne günü bile zor gitti okula:-) Sanırım ödevlerin yoğunluğu bıktırdı onu. Bir de arkadaşsızlık. Ne yazık ki bizimkilerin ilgi alanları ve zevkleri diğerlerinden çok farklı bu da onları yalnızlaştırıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Handancım ne yapacağız bilmiyorum, aynen okulda çok yalnız. Sanıyor ki başka bir okula giderse daha iyi olacak. Bunu anlatmanın bir yolunu bulmam gerek.

      Sil

Yorum Gönder