Yeni bir hafta

Cumartesi kurs koşuşturmacasıyla geçti. Son demler bunlar, sanırım haftaya bitiyor. Pazar günü hepimiz için önemli bir gündü. Sabahtan oyumuzu verdik. Sonra film izleyelim diye sinemaya gittik. Beşe kadar sinemalar kapalıymış eğlence sektörü olmasından dolayı. Bir şey daha öğrendik. Üç beş kişinin olduğu avmde keyifle dolaştık, bir şeyler aldık. "Yaz gelsin artık " dileklerimizi yeniledik. Eve geldik, film izledik, ben kitap okudum, Bilge tablete gömüldü. Saatler beşi geçince Koca tv' nin başına kuruldu, biz de yürüyüşe çıktık. Döndüğümüzde sonuçlar belli olmuştu. Aslında çok sevineceğimi düşünmüştüm ama ne olacağı belirsizliği sevincimin üstünü bir miktar kapattı.Oy oranları da can sıkıcı, neyse her şeyin hayırlısı olsun diyorum. Umarım her şey güzel olur.
Havalar normal seyrine dönmedikçe sanırım benim alerjim de geçmeyecek. Tam anlamıyla düzelemedim. Bugün yine salle sümük durumundayım. Hafta sonu Ursula K. Le Guın' in Atuan Mezarları' nı bitirdim. Ursula' nın fantastik dünyası beni büyüledi. Üçüncü kitabı da hemen aldım. Öncesinde "Yedi Denizlerde "sersinin ikinci kitabı" İskelet Sahili' ndeki Sır" a başladım. Bugün biter. Çocuk kitapları okumak ayrı bir keyif oldu bende. Sabahtan bir ütü dağının ortasına attım kendimi. Yarısını bitirdim. Çok yoruldum. Bir taraftan hapşur, burnunu sil, bir taraftan ütü yapmak zormuş tabi:(( Neyse iyi bakın kendinize, umutlu bir haftamız olsun...

Yorumlar