Hafta Sonu

Keyifli bir hafta sonu oldu. Araya küçük kaçamaklar bile sıkıştırdık. İlk kaçamağı Bilge ve ben arkadaşlarımızla buluşarak yaptık.Pek keyifliydi, sonrasında Bilge' yi kursa bıraktım.

 Cuma gecesi Opera Sahnesi' nde MDT' den "Fındıkkıran" ı izledik. Müthiş bir dekor, kostümler, danslar harikaydı. Ankara'da yaşayan arkadaşlar kesinlikle izlemeli derim.
"Kalem Kitabı" yılbaşı hediyem. çok afilli. Özellikle yazarların çalışma masalarının fotoğrafları çok güzel.Keyifle okuyacağım.

Tatile bir hafta kaldı, Bilge' de tüm ayarlar bitik vaziyette:)) Sabah yataktan kazıdım. "Okula gitmeyeceğim, ders çalışmayacağım, bana ne, sana ne..." cümleleri havada uçuşuyor.

Birde bu sene karneye derslerin not olarak geçmesi durumu var. Kafası buna bir türlü basmamıştı, e-okulda karneyi görene kadar:)))
Neyse tatil iyidir, insana iyi gelir diyelim, keyifli haftalar olsun...

Yorumlar

  1. Çok merak ettim bu kitabı, okuduktan sonra yorum da yazar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım kesinlikle arşivlik bir kitap. Akşamları bir kaç sayfa okuyorum, bitirince tabi yazarım.

      Sil
  2. Bizimki de aynı boyutta, çoktan tatili ilan etti kendince :))
    Bu sabah bende kazıyarak kaldırdım yataktan... Okula giderken hala söyleniyordu bana :))
    Kitabın kapağını çok sevdim :)
    Mutlu haftalar ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dayan Şebnem az kaldı diyeceğim de biz bugün okulu astık:)) çok soğuktu bir de:)) Kitap tam sarılmalık, bağra basılmalık:))

      Sil

Yorum Gönder