Geçen Hafta


Ocak ayını da gözlerinden öpüp uğurladık. Geçen hafta iki akşam Opera Sahnesi' ndeydik. Bu sezon bir türlü bilet bulamadığım "Ali Baba &40" operasına gittik.
 Çok güzel ve keyifliydi. Rengarenk kostümler, orkestranın canlı müziği, ağız açtıran dekor ve başarılı performanslar... Nefisti.
 Bilge iki perde olunca genelde ikinci perdenin sonuna doğru uyuklamaya başlıyor. Bu operada cin gibiydi, yalnız şöyle dedi " anne Türkçe olunca da sözler çok anlaşılmıyor operada:)))"
 Ardından perşembe günü "Akdeniz Esintisi" balesini izlemeye gittik. Gencecik insanları böyle başarılı görmek hem müthiş bir coşku uyandırıyor ben de hem de çok duygulanıyorum.
 Arkamızdaki sırada dansçıların aileleri olduğunu düşündüğüm bir grup vardı, en az onlar kadar ben de heyecanlandım.
Bale üç perdeydi. Her perdede farklı bir kareografi sergilendi. İnsan bale izlerken azim-disiplin ve çok çalışmayı görüyor.Tam bir estetik ziyafet. Bilge bayıldı ve sürekli "annee havada uçuyorlar resmen" dedi durdu:))

Neyse haftayı yarıladık ama olsun keyifli geçsin diyerek kaçayım...

Not: Fotoğrafları netten aldım, zira fotoğraf çekmek yasak...

Yorumlar