Hafta Sonu


Cumartesi o kadar yorulmuşum ki akşam eve geldiğimde ters düştüm. Aslında çok koşturmadım da ama havadan mı nedir kötü hissettim. Erken yattım, erken kalktım. Bilge'yle kitap okuduk, film izledik. Babamız yemek yaptı, pek güzeldi. Öğleden sonra müzik dersine bıraktık Bilge'yi, biz kahve içmeye gittik. Her yer vıcık vıcık, kırmızı balon, kırmızı kalp, kırmızı gül doluydu. Ziyadesiyle samimiyetsizdi. Neyse girmeyim hiç bu konuya. Zaten ben dün "Dünya Öykü Günü" nü kutladım. Harika bir kitap bitirdim. Evanası bloğunun sahibesi Birgül Özcan'ın aynı adlı "Ev Anası" kitabını okudum. Çok ama çok keyifliydi. Kesinlikle okumalısınız derim. Detaylardan sonra bahsedeceğim.
Bloğunu da takibe aldım boş kaldıkça tüm arşivini okurum artık. O kadar sevdim yani:))

Keyifli bir hafta olsun, iyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Yorulsanız da keyifli bir gün olmuş:) Keyfiniz daim olsun. Fotoğrafa bayıldım. Kitabı ve bloğu not aldım. Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begonvilli Ev çok teşekkürler, çok naziksiniz.Hepimizin keyfi daim olsun, bizden de sevgi ve selamlar

      Sil

Yorum Gönder