Bir Film, Bir Kitap, gerisini boş ver...


Bilge'yle dün sinemaya gittik. BFG (The Big Friendly Giant) Roald Dahl' ın kitabından sinemaya uyarlanmış keyifli bir film. Keşke 3D izleyebilseydik daha muazzam olurdu. Yönetmen koltuğunda Steven Spielberg oturuyor.  İyi yürekli dev rolündeki Mark Rylance' a bayıldım. Sophie rolündeki çocuğu hiç sevmedim:((




"Biletiniz Buraya Kadar" Romain Gary' nin okuduğum ikinci kitabı. İlk kitap "Kadının Işığı" nı çok sevmemiştim. Bu kitapsa oldukça güzeldi. Okumanızı öneririm.

" Bana her zaman öyle geldi ki yaşlanma, insanı yaşlılığa hazırlıyor. Değişimin işaretlerini belli eden mevsimler, aşamalar olduğunu düşünüyorum: "Yavaş yavaş" oluşmayı sürdüren bir şeyler var ki bunlar insana, kendini hazırlamak, belirli önlemleri almak ve araya mesafe koymak, böylelikle kendine bir "bilgelik", bir "dinginlik" oluşturmak için yeterli zamanı oluşturuyor."... (arka kapaktan)

Agora Kitaplığı, 2012 basımı, 225 sayfa...

Bugünün en güzel haberi netten sipariş ettiğim kitaplarım gelecek, bir de Bilge çok güzel bisiklet sürüyor. İyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Kitaplar gelince yazsaydın da onları da görseydik, bak şimdi meraktayım :)

    YanıtlaSil
  2. Kitaplar da olmasa.. Ve de çocuklar ve kuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mi yalnız nereye kadar götürecekler emin degilim

      Sil
  3. Edebiyata da sığınamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh diyorum içim o kadar acıyor ki gözlerimi sımsıkı kapatmak kulaklarımı tıkamak istiyorum o kadar yoruldum ki...

      Sil

Yorum Gönder