Çarşambamsı


Ay bu gün hiç yazasım yok ama taktım ya her gün yazacağım diye çamura yatmayayım şimdi. Dün spor dönüşü, Efes'i de ben gezdirince saat dokuz gibi uyumuşum. Dört buçukta uyandım, hemen kitaba gömüldüm. Az kaldı, bugün biter sanırım. Hava bu sabah güneşli, pırıl pırıl. Aslında atsam kendimi dışarıya diye düşünmedim değil ama çok iş var ofiste. Haftaya kızlar geliyor. İşlerimi toparlayayım da kafam burada kalmasın. Dün kitap siparişi verdim, sanırım yılbaşına kadar okuyacak kitaplarımı aldım diyordum ama Algan Sezgintüredi' nin son kitabı çıkmış, cuma günü onu da alırım tamamdır:)) Goodreads hedefimi zor yakalayacak gibi görünüyorum. 120 kitap okuma hedefi koymuştum, 111' deyim:)) Aslında yakalayabilirim de:))
Dün This İs Us ve Black Mirror'den birer bölüm izledim. Evde yapılacaklarla ilgili milyonucnu listemi yaptım. Etkinliklere baktım, bize uygun bir şey bulamadım. Belki sinemaya gideriz. Efes etrafımda dört dönüyor ama ödül maması dışında bir şey vermiyorum, belki birazcık peynir, birazcık elma hepsi bu kadar:))
Ofiste herkes grip umarım bize bulaştırmazlar, olabildiğince uzak duruyorum. Gideyim de şu işleri halledeyim, iyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. 120 mi ???
    Ellerim kızarıncaya kadar alkışlıyorum seni.
    30 taneyi okuyamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kıyamam kızartmayalım ellerini, biliyorsun benim en büyük avantajım işim, okuma zamanım kendi elimde bu yüzden bu kadar çok okuyabiliyorum. Kendine haksızlık etme, hem iş hem ev hem iki çocuk zor şekerim, sevgiler...

      Sil
  2. Algan Sezgintüredi'yi almasana, ben gelirken getireyim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder