Sevgili Perşembe


Günaydın, sekiz saat uyumuşum,ne güzel uyandım. Dün araba olmayınca Efes' i İ.' ye emanet edip eve geldi. Sabahtan evin her tarafına kurumak üzere serpiştirdiğim çamaşırları toplayıp yerleştirdim. Bir posta daha çamaşır yıkadım. Bilge geldi, telefonda nahoş bir konuşma yapmıştık. Aldım karşıma anne konuşması yaptım evet hep ben konuştum. Daha sakin bir insan olmasının onun yararına olduğunu açıklamaya çalıştım.Anladı sanki, uygulama nasıl olur şüpheliyim hâlâ :( Barış anlaşmamızın nişanesi olarak birlikte kek yaptık. Ortalığı adam edeyim , kesirlerin üzerinden geçelim  kırkımdan sonra matematik seveceğim sanırım derken spora gitmedim. Bu akşam telafi ederim artık. Kitabımı bitirdim. Pennac' ın yazarlığına bir kez daha hayran kaldım. Bu sabahta ilk elli sayfasına aldığımda okumaya başladığım Selçuk Altun ' un Ardıç Ağacının Altında kitabına devam ettim. Öğlen için kendime  mercimek çorbası yaptım. Akşama Allah kerim:))

Ofise geldim,  sabah rutini olan telefon ibadetimi gerçekleştirdim. annemle ve arkadaşımla. Hava yine pek güzel ve akıl çelecek kadar aydınlık. Fonda Nina Simone var. Gününüz güzel geçsin.

Yorumlar

  1. Mutlu bir perşembe :) Nina Simone güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ezgi Nina Simone ne güzeldir değil mi😍

      Sil

Yorum Gönder