Güzel perşembe


Baştan söyleyeyim başlık bulmak işi çok sıkıcı. Lakin neden güzel perşembe derseniz sevgili Leylak Dalı' ımın imza günü var bugün. Çok heyecanlıyım, eminim çok güzel olacak.

 Sabaha karşı köpek sesleriyle uyandım. Ayaklarımda bir ağılık, ağırlıktan gelen hırlama sesi. Efes ayaklarımın üzerine yatmış. Muhtemelen o da benim gibi köpek seslerine uyanıp, yavaştan hırlayarak cevap vermeye çalışıyordu. Efesi itekleyip yataktan kalktım. Evin içinde dolandım ama seslere bir anlam veremedim. Ya birileri yeni köpek aldı, köpek evi yadırgadı ya da apartmanın kapısını açık bırakmış olabilirler kedi köpek yatsın diye bu biraz uzak bir ihtimal o ciğerde kimse yok gibi. Sabaha kadar ara ara da olsa köpek sesi gelmeye devam etti. Bilge sürünerek kalktı, aydınlanmayan güne başlarken günaydın demek bile anlamlı gelmiyor. Hazırlanıp servis beklemeye indik.Sınıfta yapılan yılbaşı çekilişi için aldığı hediyeyi yanına almamış. Koşarak yokuşu çıkıp, servis gelmeden paketi eline tutuşturdum. Yarım saat ciğerlerim acıdı.
 Efes' in dönem dönem sol gözü akıyor. Veteriner demlenmiş çay poşeti koymamı tavsiye etmişti. İki gündür elimde çay poşeti peşinde koşturuyor beni. Bu sabah sıkıştırdım, kıpraşamadı, on dakika beklettim gözünün üzerinde.

Sabah demlediğim bitki çayını deviren Koca'yı kahvaltı boyunca öldürmek istedim. Sonra kahvaltıya dalıp unuttum.
Dün başladığım Bir Dakikalık Öyküler' i bitirmek üzereyim, hatta birazdan bitiririm.
Dün ayrıca spora gittim, bugün azıcık boynum ağrıyor, bir de sırtım, biraz da totom, neyse geçer.
Dün bir de Bright filmini izledim, pöhh hiç sevmedim Will Smith' e rağmen hemde.

Hava çok soğuk ya, resmen ısınamıyorum, kalorifer peteğine yapışmak istiyorum. Yerler hala buzlu, bebek adımlarıyla yürümek gerekiyor.

Efes geleli bir sene olacak, aşılarının tekrarı gelmiş veterinerden aradılar. Kocaman bir sene, iyi kide gelmiş, hayatımıza girmiş. Ofisteki çocuklar zayıfladı sanki bu ara dediler, eve gelir gelmez akrobatik hareketlerle kucağıma almak suretiyle tarttım hiçte bile iki kilo almış:)) bir oh dedim, rahatladım.

Bu yazı böyle tuhaf bir taraf doğru gidiyor, ben kaçıyorum, iyi bakın kendinize...




Yorumlar

Yorum Gönder