Hafta Sonundan



Cuma günü hava iyice soğumuştu. Evde epey bir oyalandım. Temizlik yaptım "Dark" izlemeye başladım. Bilge' nin dersinin bitmesine az kala okula vardım. Bilge' yi alıp doğruca yemeğe götürdüm.Çıktığımızda yağmur başlamıştı, koştur koştur sinemaya vardık. Star Wars' ın Son Jedi filmini izledik. Üç saat sürdü ve üç boyutluydu allahtan kendi gözlüklerimizi götürmüştük:)) Film güzeldi, üç saat nasıl geçti anlamadım. Eve geldiğimizde  saat dokuza geliyordu. Biraz dizi izleyip yattık. Cumartesi günü kahvaltı yapıp piyano dersine gittik. Bilge'yi derse bırakıp yılbaşı alış verişini tamamladım. Çıkışta marketten eksikleri alıp eve geldik.  Kar başladı, Koca' da erken geldi. Efes' in içinden bir sibirya kurdu çıktı. Karda neredeyse buz tutana kadar oynadı. Film izlerken uyuya kalmışım. Pazar sabahı ben kahvaltı hazırlayana kadar Efes bir posta daha karda tepişti. Kahvaltı sonrası Bilge resim yaptı. Biraz sosyal bilgiler çalıştı. Akşam üzeri adım sayımı tamamlayayım diye dışarı çıktım. Evin tembelleri  benimle gelmediler.  Burnum donmaya başlayınca eve döndüm. Swastika Geceleri' ni okumaya devam ediyorum. Daha sert bir okuma olur sanıyordum, daha ağır. Oldukça iyi gidiyor. Yarına biter sanırım. Dark izlemeye devam ettim, o da ilginç zaman yolculuğu falan,  bu hafta biter diye düşünüyorum....

Bu sabah ayaza çekti hava ama güneş var, sıcakmış izlenimi veriyor. Şıp şıp eriyen kar sesi de fonda:)) İyi haftalar diler ve kaçarım...

Yorumlar

  1. ne güzel tüm Angaralı kullanıcıların sayfaları kar doldu... İzmirli uzaktan baksın, piuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Saçaklı ilk gün tamamda sonrasında hiç sevmiyorum karı, sizin olsun vallahi, bir de ayaza çekti hiç sorma:((

      Sil
  2. Biz yağsın diye baktıkça burası da günlük güneşlik gidiyor. Bugün lodos vardı belki peşine kar gelir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder