Home sweet home






Dün İ. bugün için izin isteyince yaşasın cuma şekil değiştirip home sweet home oldu.Bilge' de resim dersine kalmadan servisle gelecek.
 Bilgebu sabah  sürünerek gitti okula, cumaları bu sürünerek gitme olayı daha bir abartılı oluyor. Kahvaltıyı Koca hazırladı, mis oldu yani.Baktım Efes' i de sabah gezmesine götürüyor allahım daha ne isteyebilirim. Dün Efes' i veterinere götürdük, aşıları yapıldı.İç parazitinin zamanı gelmişti, her zamanki hekimiz yoktu, ufak tefek yeni bir hekim kızcağız vardı.Normalde diğer hekimiz üç hapı eline alıp Efes' in neredeyse midesine kadar elini sokup hapları oraya koyup,  çenesini kapatıyordu.yani hapları yutmak zorunda kalıyordu.Dünse olaylar şöyle gelişti, kız hapları Efes' in ağzına koydu, çenesini kapattı iki pışpışladı, sonra Efes fıskıye gibi hapları dışarı fırlattı. Üç hap yutturmak için doğru saydıysam altı hap mundar edildi,  artık ne kadarı gitti bünyesine bilmiyorum.Bu arada ödül kemikleri almıştım, elimde görür görmez yalanmaya başladı sıpa😂 bu sabahta gezmeden gelince bir parça verdim nasıl bir keyiftir bu😂 o surat ifadesi, o kuyruğun fır fır dönüp bir gün fizik kurallarını alt edip havalacağım der gibi hali... keşke benim de böylesine şuursuzca keyif alacağım bir şey olsa diye düşündüm.
Kızkardeş dün matematik sorularının çözümlerini bir çırpıda ve keyif alarak söyledi.Kendisine çocuklardan dolayı çok yorulduğu için artık üzülmediğimi söyledim, sinsi bir ifade takınarak😕
 Ev bize kalınca önce çamaşırlardan kurtulalım dedim.Bu eylemi gerçekleştirmek için balkonda  kurumak üzere olanları eve serpiştirdim. Ortalığı toparladım.Fındık Kabuğu ' nu bitirdim, ilginç bir okumaydı. Blac Mirror' ün 4.sezonu başlamış 6 bölümlük. Onun ilk bölümünü izledim. Şimdi Angella Nanetti' nin Mistral' ine devam ediyorum.Aslında Bilge' yle birlikte başladık ama o sıkıldı ve bıraktı ben devam ediyorum. Efes uyukluyor, ilk kahvemi içtim...
Güzel bir gün, güzel bir hafta sonu olsun...

Yorumlar