Hafta Sonu

Tatili de çok şükür bitirdik, Bilge bu sabah yine kargalardan evvel kalkıp, gözünün biri açık biri kapalı kahvaltısını yapıp servise bindi. Rutinimi seveyim, her şeyi toparlayıp ofise geldim. Tatilin son iki gününe bir tiyatro ve bir opera temsillerini de sığdırdık, mis gibi oldu.
Cuma günü Ziraat Sahnesi' nde İyiyim oyununu izledik. Tek kişilik oyunun başarıyla üstesinden gelen Zeynep Hürol ve ona sahnede çellosuyla eşlik eden Gizem Polat çok başarılıydı. Oyunun  tek perde oluşu da ayrıca çok isabetli olmuş.

Cumartesi günü Bilge' nin piyano dersi iptal oldu. Ben de fırsattan istifade kuaföre gidip saçlarımı kestirdim. Akşama kadar dizi izleyip kitap okudum, bildiğiniz serdim:)) iyi geldi ama.Akşamda
Opera Sahnesi' nde Aşk İksiri ni izledik, çok hoş, hareketli bir operaydı

Pazar günü hiç dışarıya çıkmadım. Efesi' de Koca çıkarttı. Yemek fasılları dışında hep kitap okudum, bir arada bizimkilerle dizi izledik. Bilge erken yattı, yan komşu pek bir cümbüşlüydü, gürültüden uyuyamadım. This İs Us ' ın son üç bölümünü izledim, nasıl güzel bu dizi ya
Beş saat uyumuşum, sabah kahvaltı sonrası kahveyle kendime anca gelebildim.
Ursula' mın Balıkçıl Gözü kitabına başladım. Çok güzel, çok... Yazıda ne çok çok güzel geçiyor değil mi:)) Ehh o zaman çok güzel bir hafta olsun:))

Yorumlar

  1. this is us da ben de yeni bitirdim olanları ve çok güldüm çok ağladım yaaa. ikinci sezon ondördüncü bölüm yayınlandı en soon :)

    YanıtlaSil
  2. This is us'ı çok merak ediyorum fragmanlarını gördüm ama izlemedim hiç listemde, izleyeceğim inşallah. Ne güzel bol okumalı, keyifli bir hafta sonu olmuş. 🤓

    YanıtlaSil

Yorum Gönder