Ve Cuma

Yaşasın cuma olup olmayacağına henüz karar vermedim. Bu sabah heyheylerim üzerimde. Dün sporda sadece kardiyo yaptım. Yarım saat eliptik bisiklet ve on beş dakika yürüyüş bandından sonra salondan çıktım. Ağırlık programım değişince yine yamuldum hep aynı terane farkındayım. Yağmur hafiften başlamıştı. Markete uğradım, çıkışta yağmur hızlanmış, çakıl taşı kıvamında dolu eşlikçisi olmuştu. Eve gelene kadar sırılsıklam oldum. Kocayı aradım , yarım saate geliyorum dedi. Efes' i gezdirme işi ona kalınca, attım kendimi banyoya. Yarım saat geçti, bir saat geçti, misafirim var çıkamıyorum dedi. Sinir oldum, Efes'i hazırladım tam çıkarken Bilge ben de geleyim dedi. Şaşırdım, o da hazırlandı, düştük yola. Akşamın bir vakti, yollar sırılsıklam ve tam çöp çıkartma saati olunca her köşede sokak köpekleriyle karşılaştık. Hır gür derken, en son dönüş yolunda, yokuşun ortasında Efes yine bir köpek görüp atıl kurt oldu. Ben asılırken tasmaya, tabi köpeklerin havlarken geri geri geldiklerini düşünemediğim için, yolun ortasına ve su birikintisinin için toto üzeri düştüm. Aslında şu an kendimi düşününce çok komik görünmüşümdür. Bilge tuttu kaldırdı beni, Efes beni yerde görünce sakinleşti galiba salak şey sırılsıklam karşıya geçip eve yönelmiştik ki, elimi cebime attım telefonum yok. Bilge sen dur ben gider bakarım dedi. Gitti telefonumu buldu geldi, kahramanım benim. İyi ki gelmiş bizimle. Eve gelince halimize baya güldük. Üçümüz de dağılmış vaziyetteydik. Erkenden uyudum, sabah belimde ve sırtımda ağrıyla uyandım ama önemli bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Bugün Efes' in aşı tekrarı var o yüzden erken çıkamayacağım ama Bilge' nin okul çıkışına yetişmeyi planlıyorum, sinemaya gideceğiz. Bir de kas gevşetici alayım bari, keyifli bir hafta sonu olsun ağrısız sızısız....

Yorumlar

  1. Ben de cuma yazimi koyup yeni yazılar var mı diye bakınca ilk seninkini
    gördüm. Başına ne kötü şeyler gelmiş, geçmiş olsun. Bugün cuma ve okulun
    son günü.yarını evde geçirmeyi planlıyorum , temizlik işimde var ama eşimle
    beraber yapınca hemen bitiyor. pelinden hiç fayda yok. dersane de zaten yarım
    gün. şimdiden iyi haftasonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki bu sene rahat bir tek cumartesileri piyano dersi var gerçi tiyatro, Opera bir şeyler sıkıştırıyorum bizimkiler evdeyken temizlik bana haram hafta içi yapıyorum o yüzden kolay gelsin hepimize diyeyim sevgiler

      Sil
  2. geçmişler olsun! insan olay anında gülemiyor bazen de sonradan eğlencelik malzeme haline geliyor. :)
    bi de o tarz düşmelerde ananemin klasik lafıdır; yaşın kadar ağrır! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçaklim teşekkür ederim Allah için komikti Bilge anlatıp anlatıp gülüyor😂 ay on gün sonra kırk bir oluyorum vah haline😂

      Sil
  3. Ooo çok geçmiş olsun! Umarım şimdi daha iyisindir.
    Bir süre geçince insan gülüyor tabii kendine :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim biraz omzunda hafif bir ağrı kaldı çok daha iyiyim.İnsanin kendine gülmesi de ayrı bir keyif😍

      Sil

Yorum Gönder